Climeconin asiakastyytyväisyys huipussaan

Saimme vuotuiseen asiakastyytyväisyyskyselyymme ennätysmäärän vastauksia - huipputulokset ja pari kehittymisen paikkaa

96% suosittelisi Climeconia muille

Harva meistä suosittelisi tutuilleen tai kollegoilleen huonoksi toteamaansa tuotetta, palvelua tai tarjoajaa. Luku on vielä siitäkin hieno, että se on kasvanut edellisvuodesta noin prosenttiyksikön verran. Kaikista suurimmiksi suosittelijoiksemme paljastuivat LVI-suunnittelijat, joista 98,05% voisi suositella meitä.


Laatu ja design arvostetuimpia ominaisuuksiamme

Climeconin laatu ja design olivat jälleen valloittaneet asiakkaamme ja tyytyväisyys molempiin oli kasvanut edellisvuoteen verrattuna. 94,66% vastaajista oli tyytyväisiä laatuumme ja 92,23% oli tyytyväisiä designiimme. Samat ominaisuudet nousivat myös tärkeimmiksi valintakriteereiksi ilmanvaihtolaitteita ja niiden toimittajaa valitessa.



Kasvua tyytyväisyydessä

Myös tyytyväisyys meihin ja tuotteisiimme oli kasvanus edellisestä vuodesta noin 2 prosenttiyksikköä ja asiakkaistamme 96,43% sanoo olevansa meihin tyytyväisiä.


Mitä tästä opimme? - asiakkaittemme kehitysehdotuksia

Kehuja on aina mukava kuulla, mutta haluamme kyselyn pohjalta kehittää toimintaamme ja tuotteitamme. Asiakkaamme ovat tyytyväisiä tekniseen neuvontaamme ja meiltä saamaamme asiakaspalveluun, mutta ykköstoiveena oli enemmän henkilökohtaisia käyntejä hehkeältä henkilökunnaltamme. Mikäli sinä haluaisit nähdä meidän porukkaamme toimistollasi, jätä viesti alempaa löytyvään kenttään, ja katsotaan, miten saisimme tärskyt sovittua.


Tuotedokumenttien päivitykset

Kehitysehdotuksissa mainittiin myös tuotetietojen ajantasaisuus sekä näistä päivityksistä tehokkaampi tiedottaminen. Ensimmäisenä askeleena kohti korjaustoimenpiteitä alamme tiedottaa päivitetyistä tuotedokumenteista uutiskirjeidemme lopussa.


Climecon 4.12.2018